30 Kasım 2012 Cuma

Ben Bilmem Eşim Bilir Nurcan Volkan, Pınar Alper, Banu Gürkan, Hamide Hüseyin İzle

Istanbulnet_jpeg istanbulda_semte_gore_arkadas_buk_250_250 Image Banner Ben Bilmem Eşim Bilir 1 Aralık 2012 İzle, Ben Bilmem Eşim Bilir 01.12.2012 İzle, Ben Bilmem Eşim Bilir 1 Aralık Kim Kazandı, 1 Aralık Final İzle, Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı, ilgiyle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu akşam yayınlanacak bölümünde birbirinden heyecanlı oyunlar oynanacak. Erkekler una bulanan topları çıkarmaya çalışırken, hanımlar heyecan dolu bar masası oyununda, bardakları deliğe yerleştirmek için mücadele edecekler. Bu bölümde; Nurcan – Volkan Gençi, Pınar – Alper Demir, Banu Sezgün – Gürkan Bülbül ve Hamide – Hüseyin Endez çiftleri yarışacak. Erkekler ilk oyunlarında, 60 kiloluk halteri eşlerinin tahmin ettiği sayıda kaldırmaya çalışırken, ikinci oyunlarında una batırılmış pinpon toplarını üfleyerek bardaktan çıkarmak için çaba gösterecekler.

Son oyunlarında ise, ellerindeki çay tepsileriyle parkuru tamamlamak için mücadele edecekler. Hanımlar ilk oyunlarında genellikle erkeklerin kullandıkları tamir aletlerini tanımak için hafızalarını zorlarken, ikinci oyunlarında gerilim dolu olan bardakları deliğe sokma oyunu oynanacak. Büyük final öncesi oynanacak son oyunda ise hanımlar belki de hayatlarında ilk kez basketbol topunu potaya atmak için uğraş verecekler. Final oyununa kalan iki çift ise arabaya en çok insanı doldurarak, sıfır kilometre otomobili kazanmak için mücadele edecekler.

0 yorum:

Yorum Gönder