10 Şubat 2013 Pazar

Tuğba Çilem Uzuner Bana Her Şey Yakışır

Istanbulnet_jpeg istanbulda_semte_gore_arkadas_buk_250_250 Image Banner İşte, Bana Her Şey Yakışır'ın "Sevgililer Günü Kutlama Yemeği" konseptli 83. hafta yarışmacıları!
 
 İlk Yarışmacımız Bana Her Şey Yakışır 11 Şubat 2013 PELİN YILMAZ İkinci yarışmacımız: Bana Her Şey Yakışır 12 Şubat 2013 TUĞBA ÇİLEM UZUNER Çarşamba günü yarışacak olan yarışmacımız: Bana Her Şey Yakışır 13 Şubat 2013 GÜLNUR UZUN Perşembe günü yarışacak olan yarışmacımız: Bana Her Şey Yakışır 14 Şubat 2013 MERVE AKYÜZLÜ Cuma günü yarışacak olan yarışmacımız: Bana Her Şey Yakışır 15 Şubat 2013 MELEK TEKBUDAK Acaba haftanın en şık kadını bu 5 kadın arasından kim olacak? SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLAMA YEMEĞİ konseptinde neler giyilmeli ve hangi renkleri tercih etmeli?

0 yorum:

Yorum Gönder